10 کار باید انجام دهید اگر شما یک هود یا دریچه ندارید | سری سوم
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

7. در صورت داشتن اجاق گاز از دریافت متر CO در نظر بگیرید.
تهویه مناسب آشپزخانه فقط برای بوها مهم نیست. همچنین در صورت پخت و پز در اجاق گاز ، که مونوکسید کربن را آزاد می کند ، یک نگرانی ایمنی است. ترک خوردن پنجره یا استفاده از پنکه پنجره می تواند کمک کند ، اما ممکن است بخواهید خرید یک متر مونوکسید کربن را نیز در نظر بگیرید ، به خصوص اگر پنجره ندارید. اگر خواندن میزان CO را بالاتر از حد توصیه شده نشان می دهد ، زمان آن رسیده که برخی از طرفداران را وارد کنید.
8- با بوی خوب آشپزی با بوی بد آشپزی مبارزه کنید.
یکی از راه های مقابله با بوی نامطبوع و پخت و پز ، جایگزینی آنها با بو های خوب آشپزی است! مقداری گوه مرکبات یا چند عطر ادویه را روی اجاق گاز بمالید (یا همانطور که یکی از خوانندگان این کار را انجام می دهد ، در اجاق گاز آهسته خود) و خانه شما هنوز هم بوی می دهد ، بله ، اما بوی خیلی بهتری می دهید!

"اگر من چیزی را بو کرده ام که بو (و نه به خوبی ، مانند کلم یا غذاهای دریایی) ، من یک طعم ادویه جات ترشی جات را در Crockpot می ریزم و یک ساعت یا آن را اجرا می کنم (دارچین / میخک / جوز هندی / پوست پرتقال یا رزماری / وانیل / پوست لیمو) و خانه بوی فوق العاده ای می دهد. یکی از این روزها قصد دارم یک ماده خوشبو کننده برقی بخرم ، اما هنوز برای آن کار نکرده ام ، و به نظر می رسد اکنون این راه حل برای بوها خوب است. "

9. روشهای متفاوتی از پخت و پز را پیدا کنید.
این ممکن است سخت ترین اجرای باشد - اگر می خواهید بیکن را سرخ کنید ، می خواهید بیکن را سرخ کنید! - اما بهترین راه مقابله با آشپزخانه با دامنه کمتر ، پخت و پز به روشهایی است که نیازی به آن ندارید ، یا حداقل استفاده از برخی از راه حل های هوشمند.

در اینجا آمده است که چگونه یک خواننده ، یک "دزدگیر و دندانه دار OCD تمیز" OCD که قادر است آشپزخانه خود را بدون وجود تهویه ، بی نقص نگه دارد ، شرح می دهد:
وی گفت: "برای بیشتر پخت و پزهایم ، به جای اینکه نگران تغییر مسیر بخار یا گریس نباشم ، سعی می کنم تا حد امکان از آن جلوگیری کنم. برای ظرف هایی که به آب جوش / گرم نیاز دارند ، ابتدا آب را در یک کتری بزرگ چای برقی گرم می کنم و سپس آن را درون گلدان می ریزم. من همیشه یک گلدان را روی گلدان ها نگه می دارم ، و برای سرخ کردن از یک ظرف چربی چربی استفاده می کنم ، حتی اگر این یک سرخ کردن سریع تخم مرغ برای صبحانه باشد. هر کمی کمک می کند!


برای ظروف بهتر و بدون پوشش محکم بهتر ، از یک پوشش بزرگ گنبدی شیشه ای استفاده می کنم که از گلدان بزرگتر است و بنابراین به طور معمول روی دستگیره ها استراحت می کنید ، کمی فضای بین گلدان و کاور باقی می گذارم و یک مهر و موم محکم ایجاد نمی کنید. به این ترتیب ، گلدان "فکر می کند" کشف نشده است ، اما بخار در سراسر آشپزخانه نمی رود. من از Crockpot در هر زمان عملی برای کمک به کاهش بخار استفاده می کنم و همچنین سعی می کنم غذاهای چرب تر / بو یا بو یا بخار بلند مدت را با استفاده از مشعل برقی روی عرشه (مخصوصاً در تابستان که به کاهش حرارت در آشپزخانه کمک می کند) بپزم. هر وقت من این کار را کردم ، همیشه تایمر / زنگ خطر زیادی را بر روی تلفن خود قرار می دهم تا به من یادآوری کنند که قابلمه را چک کنید ، زیرا در خارج بودن فضای بیرون ، خطر آتش سوزی و سوختن را کاهش نمی دهد اگر گلدان فراموش شود! "
10. فیلترهای فن را مرتبا بشویید.
اگر طرفدار چرخشی دارید ، حتی اگر فکر می کنید کارهای زیادی انجام نمی شود ، حتماً فیلترها را مرتباً تمیز کنید. اگر آنها کثیف هستند ، این بدان معنی است که آنها باید کاری انجام دهند.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: